B!la DIRI di q@s!h maka wuJudLA s@yanG

Wednesday, July 27, 2011

periHAL BEBUDAK OPIS YANG MACAM2

         TINGGAL baper hari je lagi aku nak stay kat department lamer aku ni...coz x lamer g aku akan bertukar ke department yang baru...jadi akan tempuh proses kejer yang baru n kawan2 2 stay same la....coz aku da lamer kenal diorg........
        CAMNER gayanyer ye aku nanti kat tempat baru nanti ekk...ni yang aku cuber luahkan ni...org2 yang menjadi masalah kat department baru 2 bos aku nak kuarkan n letak ditempat lain la plak....n install staff baru masuk.....salah sorg yang baru 2 aku la....
        SAYANG rasenyer nak tinggal kan kengkawan opis lamer ni....banyak kenangan ngan diorg semua tau....tapi hope hubungan kami akan kekal sampai bila2 la.....tapi aper kan daya.....sebab x kan aku nak stay situ jer...sekurang2nya ada lah ilmu baru yang aku leh timba kat tempat lain kan... :)
                      HARAP2 AKU DAPAT WAT YANG TERBAIK DITEMPAT BARU 2 NANTI.....

No comments:

Post a Comment